SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Bozkurt1903



Erkek Mesaj Sayısı : 395
Yaş : 104
Sınıf : 11/E s'özel'
İş/Hobiler : Beşiktaş!
Kayıt tarihi : 14/05/08

MesajKonu: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Mayıs 22 2008, 07:25

evet arkadaşlar, nuri alçoyu sevenler buraya toplanalım, belki ileride gazoz günleri yaparızz Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mevlüt_91



Erkek Mesaj Sayısı : 67
Yaş : 25
Sınıf : 11/a
Kayıt tarihi : 29/04/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Mayıs 22 2008, 07:30

sonuna kadar nuri abimizzzz...... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy (idolümdürrr))))))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bozkurt1903



Erkek Mesaj Sayısı : 395
Yaş : 104
Sınıf : 11/E s'özel'
İş/Hobiler : Beşiktaş!
Kayıt tarihi : 14/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Mayıs 22 2008, 07:32

konferans için çağıralım onu buraya, mevlüt artık özel ders alırsın Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tüLin !



Kadın Mesaj Sayısı : 181
Yaş : 26
Sınıf : 11/Cc
Kayıt tarihi : 17/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Mayıs 22 2008, 08:11

ne kadar şeysiniz yaaaa Exclamation Evil or Very Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ka1Ze®



Erkek Mesaj Sayısı : 59
Yaş : 86
Sınıf : 11/cCc
Kayıt tarihi : 22/04/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Mayıs 22 2008, 10:17

ewet sonuna kadar nuri abimizi destekliyorum o benim idolümdür yaşasın nuri abi ve köpeği gazoz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
yasiNazlı



Erkek Mesaj Sayısı : 132
Yaş : 23
Sınıf : MANİSA
İş/Hobiler : pc sago masa tenisi
Kayıt tarihi : 07/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Cuma Mayıs 23 2008, 19:52

bitanedir nuri abimiz gazoz günleri yaparsanız çağırın benide Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FELLUCE
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   C.tesi Mayıs 24 2008, 11:27

üstada hep destek tam destek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
MUR0



Erkek Mesaj Sayısı : 190
Yaş : 51
Sınıf : 11-C
İş/Hobiler : DERS ÇALIŞMAK
Lakap : TAkAr
Kayıt tarihi : 10/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   C.tesi Mayıs 24 2008, 12:06

Üstadı çok seviyoruz hatta onun için gazoz içmeye başladım bütün kızlara da ikram ediyom ama onlar içmiyo orasını çaktırmayın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
fa_i$o



Erkek Mesaj Sayısı : 10
Kayıt tarihi : 20/04/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   C.tesi Mayıs 24 2008, 13:41

ne kadar şey(anladınız siz onu) varsa buraya toplanmış Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FELLUCE
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: nuri alço ile emrah   Paz Mayıs 25 2008, 11:26

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
±ze®©in61
V.I.P.
V.I.P.


Erkek Mesaj Sayısı : 1855
Yaş : 25
Sınıf : 11/D
İş/Hobiler : müzik, bilgisayar, ders...
Lakap : LaZ
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Paz Mayıs 25 2008, 11:44

hakkaten ne kadar ab.z. a varsa gelmiş buraya.

_________________
€ğ€r bir$€yi çok istiyors@nız y@p@bil€c€kleriniz sizi $a$ırtır

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MUR0



Erkek Mesaj Sayısı : 190
Yaş : 51
Sınıf : 11-C
İş/Hobiler : DERS ÇALIŞMAK
Lakap : TAkAr
Kayıt tarihi : 10/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Paz Mayıs 25 2008, 13:11

ÇAM helal lan bu öok güzel olmuş destekliyorum acıların çocuğuna söyle ben bakarım onun kardeşine o vursun amcasını Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tugcas



Kadın Mesaj Sayısı : 71
Yaş : 26
Sınıf : asbl
İş/Hobiler : test çözmek
Lakap : yazmıyorum buraya:)
Kayıt tarihi : 13/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Paz Mayıs 25 2008, 14:32

emrecam demiş ki:

harikaaaa Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bozkurt1903



Erkek Mesaj Sayısı : 395
Yaş : 104
Sınıf : 11/E s'özel'
İş/Hobiler : Beşiktaş!
Kayıt tarihi : 14/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 05 2008, 11:17

nuri alço severler bu kadar mı yaa cherry
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FELLUCE
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 05 2008, 13:37


adam karizma yaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
FELLUCE
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 05 2008, 13:39

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
FELLUCE
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 05 2008, 13:45

Nuri Alço kimdir?
Nuri abi bir düşünce insanıdır.
Sevgi tünelidir.
Kalplerdeki mutluluğun yansımasıdır.
İyi bir film karakteri ve efendi bir insandır.

Nuri Alço neden sevilmez ?
Nuri abi toplumun kötü yönlerini her zaman bizlere sunmuştur.
Toplumumuzu zehirleyen insanlara olan kinimiz birikmiş ve böyle
değerli bir ağabeyimiz üzerine yansımıştır. Özünde temiz bir insan
olan Nuri Alço hayatında sigara ve içki kullanmamış değerli bir insan
olduğunu biliyor muydunuz ?

Tecavüzcü Coşkun neden hep Nuri Alço'nun vazgeçilmez adamı olmuştur?
Nuri Alço ve Coşkun tamamen zıt kültürün insanlarıdır.
Aralarında sadece eylem birliği söz konusudur.
-Coşkun açtır, Nuri abi tok.
-Coşkun kot giyer, Nuri abi beyaz takım elbise.
-Coşkun kaba kuvvet kullanır, Nuri uyku ilacı.
-Coşkun sevgi barındırmaz, kin kusar, Nuri abi sever belli etmez.
-Coşkun bira içer, Nuri abi viski.
-Coşkun uyuşturucuyu kullanır ve satar, Nuri abi kullanmaz, sattırır.
-Coşkun arkadaşları ile gezer, Nuri abi tek takılır.
-Coşkun traş olmaz, Nuri abi sinek kaydıdır.
-Coşkun Cadillac, Ponciac gibi geniş arabalar kullanır, Nuri abi Mercedes'e biner.
-Coşkun mekan dinlemez, Nuri abi mutlaka yatak odası kullanır.
-Coşkun hedefe her durumda saldırır, Nuri abi hedefi baygınlaştırır.
-Coşkun görevini yaparken kin kusar kuvvet kullanır, Nuri abi dokunuşlarla işini tamamlar.
-Coşkun polis tarafından ilk yakalanır, Nuri abi son.
-Coşkun serseridir, Nuri abi organizasyon ve teknoloji insanıdır.
-Coşkun tecavüz eder ama ispatlayamaz, Nuri abi mutlaka kaset kaydı yapar.
-Coşkun para ve uyuşturucu için babasını satar, Nuri abi onurludur.
-Coşkun emir alır, Nuri abi emir verir.
-Coşkun, vasıfsız bir sokak sapığı olarak güdülerinin esiridir... Nuri Alço ise kötülüğü simgeleştiren bir anlayışın ipek bornozundan saten çarşaflı yuvarlak yatağına kadar tüm teşkilatı tamam gürbüz ve yiğit figürdür
-Tecavüzcü Coşkun, direk saldırarak sadece şaşkınlık ve korkuya yol açar...
Nuri Alço ise tarzında, daha ağır biçimde hayal kırıklıkları barındırır ve bunlardan beslenir.
-Tecavüzcü Coşkun, esrar ile uyuşur ve genellikle sadece kullanıcıdır... Nuri Alço'nun ilgilendiği uyuşturucu kokaindir hem de satıcıdır.
-Tecavüzcü Coşkun, kaybetmişliği simgeler ve bu yüzden korkacak bir şeyi yoktur... Nuri Alço ise 'şeylerin! sahibidir ve bunları kaybedecek gibi olunca aklı çıkar, çok korkar!...
-Tecavüzcü Coşkun, bastırılmış cinselliğin hıncını hayvanlaşarak almaya kararlıdır ve 'bayan kıstırma' durumlarındaki biçimsiz kahkahasıyla kendini ele verir... Nuri Alço, sahte evlilik vaadiyle, sadece kadına sahip olmakla yetinmeyip o kadını satarak, kurye yaparak, sermaye yaparak vs. yıllar yılı kullanmaya niyetli haliyle, tatminsiz ve şeytanidir, en fazla sinsi model sırıtır. Tam bir çakaldır.
-Tecavüzcü Coşkun, bir toplum kurbanı simgesidir, tedavisi mümkün olabilir... Toplum ise Nuri Alço'nun kurbanıdır, tedavi mümkün değildir!..

Filmlerinde kimlerle birlikte oynamıştır?
Küçük Emrah, Cüneyt Arkın, Kadir İnanır, Ahu Tuğba, Serpil Çakmaklı, Tecavüzcü Coşkun, İbrahim Tatlıses, Tarık Akan, Oya Aydoğan, Danyal Topatan


Neden filmlerinde hep altın kolye-bileklik-yüzük takar?
Oynadığı rollerle giyim tarzı bütünleşmiştir.Genelde uyuşturucu kaçakçılığı yapan , fuhuş ortamlarında bulunan,cebinden silahı eksik olmayan, pavyonlarda eğlenmeyi seven karakterleri canlandırdığından giyimini buna göre belirlemekte ve parlak renkte takım elbiseler, yakası açılmış gömlekler ve boyunca altın zincirler onun tarzı olmuştur. Bu onun bulunduğu ortamda rahatlıkla tanınmasını ve sıyrılmasını sağlar.

Fimler de kötü adam karakteri ile tanınmıştır? Hatta bir filminde Emrah'ın amcası rolü ile Emrah'ın annesine tecavüz eder. Peki niye bu kötü karakterli rol izleyicilerin kalbinde taht kurmuştur ?
Onun dışında kimse,onun kadar güzel "amca baba yarısıdır oğlum Emrah" diyemezde ondan...
Sanatını fevkalade yapan bir şahıs olduğu için taht kurdu.Çünkü kendisine verilen kötü rolünü o kadar iyi yapıyor ki adeta kötüden farkı yok.

Filmlerinde canlandırdığı karakterlerin özellikleri nelerdir? Emrah'ın annesine tecavüz ettiği filmde amca rolünü başarıyla oynamış.''baba yarısı'' iken babası olmuştur Emrah'ın

Nuri Alço'nun filmlerindeki hafızlarımıza yer etmiş sözleri nelerdir?
-Rahat ol yavrum, bak bunu iç sana çok iyi gelecek..( bu sırada içine ilaç attığı içkiyi karıştırmaktadır gizlice).
-Aa ne demek Emrah tabi size sahip olacağım.
-Amca baba yarısıdır yavrum.
-Rahmetli abim senin değerini bilememiş yenge..
-Abi deme bana yavrum...
-Hiç çırpınma senin de hoşuna gidecek.
-Abim öldü diye kendini bırakma yenge güzel kadınsın sen..
-İşte şimdi gerçekten baban oldum...
-Nasıl, beğendin mi burayı?..
-Yaşadığın kadar yaşayamayacaksın yenge, ben seni düşünüyorum..
-Senin kocan olmak istiyorum, çocuklarına baba olmak istiyorum...
-Seni meşhur edebilirim yavrum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
Bozkurt1903



Erkek Mesaj Sayısı : 395
Yaş : 104
Sınıf : 11/E s'özel'
İş/Hobiler : Beşiktaş!
Kayıt tarihi : 14/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 12 2008, 13:05

ilk konferansımızıı açıklıyorummmmm

Nuri baba ve yaveri mevlüt Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
su_130



Mesaj Sayısı : 136
Kayıt tarihi : 09/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Paz Haz. 15 2008, 22:05

arkadaşlar nuri alço abimiz artık gazozla karıyla kızla ilgilenmio:D nieeeeeee çünküüüüü

ARTIK O DA BİR MESAJ BAĞIMLISI!!!! PUHAAHAAA lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
NedimTopal
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 938
Yaş : 24
Sınıf : ***11--A***
İş/Hobiler : MaAleSef ÖğREnCİ ;(
Kayıt tarihi : 30/04/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Paz Haz. 15 2008, 22:07

su_130 demiş ki:
arkadaşlar nuri alço abimiz artık gazozla karıyla kızla ilgilenmio:D nieeeeeee çünküüüüü

ARTIK O DA BİR MESAJ BAĞIMLISI!!!! PUHAAHAAA lol! lol!


zuhaaaa:D:D:D:D+1

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.yukletikla.co.nr
.::.k@J-MeR'ann.::.



Erkek Mesaj Sayısı : 231
Yaş : 23
Sınıf : 9/-A
İş/Hobiler : futbol,sagoo,bilgisayar....
Lakap : k@jmer'ann
Kayıt tarihi : 18/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Paz Haz. 15 2008, 22:14

rıdvannnnnn nerdesin yaw nuri alçonun ikinci yaveride rıdvan olsun lol! lol! lol! lol!

asbl'nin nuri alçosu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bozkurt1903



Erkek Mesaj Sayısı : 395
Yaş : 104
Sınıf : 11/E s'özel'
İş/Hobiler : Beşiktaş!
Kayıt tarihi : 14/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 19 2008, 15:31

rıdvan nuri babayı kaçırır olumm Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
±ze®©in61
V.I.P.
V.I.P.


Erkek Mesaj Sayısı : 1855
Yaş : 25
Sınıf : 11/D
İş/Hobiler : müzik, bilgisayar, ders...
Lakap : LaZ
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 19 2008, 15:38

abi ben daha kola içemem.

_________________
€ğ€r bir$€yi çok istiyors@nız y@p@bil€c€kleriniz sizi $a$ırtır

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FELLUCE
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 19 2008, 16:16

tzercin61 demiş ki:
abi ben daha kola içemem.
içiririz anam sıkma canını
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
inadına_TEXAS



Erkek Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 26
Sınıf : mudanya
İş/Hobiler : teksas
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   Perş. Haz. 19 2008, 17:09

ölümüne nuri alço
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
NURİ ALÇO SEVENLERİ BURAYA BEKLİYORUZZ :)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» Farmville nasıl oynanır? Öğrenmek isteyenler buraya

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Müzik&Sanatcı Bölümü :: Hayran Kitlesi-
Buraya geçin: