SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 EN ESKİ İNCİL ARTIK İNTERNETTE OKUNACAK

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
jeren(:

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 459
Yaş : 25
Sınıf : 12/E SBL
İş/Hobiler : Maroon 5 dinlemek(: bi de futbol(:)
Lakap : jeren(:
Kayıt tarihi : 25/09/08

MesajKonu: EN ESKİ İNCİL ARTIK İNTERNETTE OKUNACAK   Çarş. Tem. 08 2009, 05:52

BİRGÜN - 07.07.2009

Londra’daki İngiliz Milli Kütüphanesi yetkilileri, dünyanın en eski İncil’lerinden birisi olan 800 sayfalık Codex Sinaiticus’un parçalarını bir araya getirerek internet üzerinden yayınlayacaklarını açıkladı. Bin 600 yıl önce parşömen kağıt üzerine elle yazılmış olan Codex Sinaiticus, İngiltere, Almanya, Mısır ve Rusya’daki enstitülerin çabalarıyla bir araya getirildi. 4. yüzyıla ait sayfalar tekrar elden geçirildi ve yüksek çözünürlüklü bazı dijital görüntüler www.codexsinaiticus.org adlı siteden gösterime girdi. İngiliz Milli Kütüphanesi, Batı El Yazımı Eserler şefi Scot Mckendrick, Codec Sinaticus’un yaklaşık bin 500 sene önce Sina yarımadasında bir manastırda bulunduğunu ve 1844 yılında bulunduktan sonra parçalarının 4 farklı ülkeye gönderildiğini belirtti. Mckendrick ayrıca, orijinali 40 cm uzunluğunda ve 35 cm genişliğinde olan İncil’in orijinalinin bin 460 sayfa olduğunu söyledi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
±ze®©in61
V.I.P.
V.I.P.
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1855
Yaş : 25
Sınıf : 11/D
İş/Hobiler : müzik, bilgisayar, ders...
Lakap : LaZ
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: EN ESKİ İNCİL ARTIK İNTERNETTE OKUNACAK   Çarş. Tem. 08 2009, 09:14

genişletilmiş 3. baskı.

töbe yarabbi yaa. zilyon tane çoğalttılar kitabı.

_________________
€ğ€r bir$€yi çok istiyors@nız y@p@bil€c€kleriniz sizi $a$ırtır

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
jeren(:

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 459
Yaş : 25
Sınıf : 12/E SBL
İş/Hobiler : Maroon 5 dinlemek(: bi de futbol(:)
Lakap : jeren(:
Kayıt tarihi : 25/09/08

MesajKonu: Geri: EN ESKİ İNCİL ARTIK İNTERNETTE OKUNACAK   Çarş. Tem. 08 2009, 10:41

±ze®©in61 demiş ki:
genişletilmiş 3. baskı.

töbe yarabbi yaa. zilyon tane çoğalttılar kitabı.


abi adamlar da böyle takılıyo işte napalım...binmişler bi alamete gidiyolar kıyamete... afro lol! flower
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
RockmS

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 91
Yaş : 26
Sınıf : 12/D
İş/Hobiler : Müzik
Lakap : Eziq:D
Kayıt tarihi : 29/06/08

MesajKonu: Geri: EN ESKİ İNCİL ARTIK İNTERNETTE OKUNACAK   Çarş. Tem. 08 2009, 11:06

abicim adamlar takılıolar kendi hallerinde o kadar değiştirdiler hala inanaları var mı var hala yayılıyorlar mı yayılıyorlar bence onları çekiştirmek yerine bizim bişeyler yapmamız gerekmez mi?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: EN ESKİ İNCİL ARTIK İNTERNETTE OKUNACAK   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
EN ESKİ İNCİL ARTIK İNTERNETTE OKUNACAK
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Günlük Haberler :: Yurtdışı Haberler-
Buraya geçin: