SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Emre Özegemen

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Emre Özegemen   Cuma Haz. 19 2009, 21:40

Emre Özegemen - Ben Şimdi Seni

Facebook Emre Özegemen sayfası

arkadaşlar örnek bi tane video bulabildim daha fazla şarkısını dinlemek için facebooktaki sayfasını ziyaret edebilirsiniz.. bu arada kim bu emre özegemen nerden çıktı demeyin benim kuzenim olur kendisi Very Happy Very Happy beğenirseniz ne mutlu bana Smile

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FELLUCE
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   Cuma Haz. 19 2009, 22:16

ben dinledim şahsen baya güzel sesi var adamın şarkı sözleride anlamlı adamda tipte var sanatta bu camiada ilerler bi engel çıkmazsa flower flower flower
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   C.tesi Haz. 20 2009, 10:00

inşallah kardeşim Smile ağzından bal damlıyor Very Happy

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
±ze®©in61
V.I.P.
V.I.P.
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1855
Yaş : 25
Sınıf : 11/D
İş/Hobiler : müzik, bilgisayar, ders...
Lakap : LaZ
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   C.tesi Haz. 20 2009, 10:27

tarzım değil ama sanat sanattır uğraşmış ve güzel şeyler yapmış hani... takdir ettim...

_________________
€ğ€r bir$€yi çok istiyors@nız y@p@bil€c€kleriniz sizi $a$ırtır

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hayalperest
V.I.P.
V.I.P.
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 189
Yaş : 25
Sınıf : 11/C
İş/Hobiler : Müzik
Lakap : Seyyah...
Kayıt tarihi : 04/06/08

MesajKonu: Özegemen..   C.tesi Haz. 20 2009, 11:18

.. bu adamı ilk dinlediğimde raifle bi yakınlığı olduğunu bilmiyordum.. ama aynı çevrenin insanıyız. bir şekilde duyduk...ve barlarda çaldığını öğrendiğimde de bir nebze üzüldüm lakin, Emre Özegemen müzikal altyapısı ve armonilerindeki duygusal giz itibariyle çok daha fazlasını hakediyor.. dinleyin arkadaşlar... kaliteli müzik ve kaliteli kişilik...

_________________
düşlerim yaşlandı artık...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://alperguncan.anatolianrock.com
jeren(:

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 459
Yaş : 25
Sınıf : 12/E SBL
İş/Hobiler : Maroon 5 dinlemek(: bi de futbol(:)
Lakap : jeren(:
Kayıt tarihi : 25/09/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   C.tesi Haz. 20 2009, 12:01

güzel şarkı ya cidden ilerlemesi gereken bi isim umarım bi sorun çıkmaz Very Happy[b]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   C.tesi Haz. 20 2009, 12:28

eyvallah Smile

feyste hesabı olan arkadaşlar 6 parçasını da dinleyebilirler.. yukarıda belirttiğim linke tklamaları yeterli Wink

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
promete

avatar

Mesaj Sayısı : 48
Kayıt tarihi : 15/05/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   C.tesi Haz. 20 2009, 18:36

RAifff, oğlum tanıştırsana bizi Emre'yle. Hiç değil hava atarız, ünlü bir tanıdığımız var diyerekten...Şaka bir yana, sesi gayet güzel, Piyasada bulunan çoğu armutla karşılaştırılmayacak kadar güzel. İlk dinleyişte biraz NEV'i hatırlattı bana. Sözlerdeki kalite ve ses becerileri gittikçe artacaktır. Raif oğlum tanıştır bizi ya...Nerde şimdi bu vatandaşSmile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
drkhn_fb

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 2
Yaş : 27
Sınıf : 12-d
Kayıt tarihi : 14/06/09

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   C.tesi Haz. 20 2009, 18:51

Gerçektn beğendm ya süper yeni bir yıldz doğuyo raif de artk bizi görür de tanıştrr elemanla böylece tanıdğmz bi yıldız olr Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   C.tesi Haz. 20 2009, 23:01

promete demiş ki:
RAifff, oğlum tanıştırsana bizi Emre'yle. Hiç değil hava atarız, ünlü bir tanıdığımız var diyerekten...Şaka bir yana, sesi gayet güzel, Piyasada bulunan çoğu armutla karşılaştırılmayacak kadar güzel. İlk dinleyişte biraz NEV'i hatırlattı bana. Sözlerdeki kalite ve ses becerileri gittikçe artacaktır. Raif oğlum tanıştır bizi ya...Nerde şimdi bu vatandaşSmile

saolun hocam Very Happy tamam uygun düşen ilk zamanda tanışık olursunuz inş Very Happy

şuan mekan izmir Wink

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 26
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   Paz Haz. 21 2009, 17:23

kardeşim senin sana benzemeyen akrabalarının olduğunu bilmek güzel bee Cool Very Happy
harbiden süper yaa ... Wink
tek dezavantajı senle kan bağının olması ama soyisimler farklı kurtarabilir Very Happy Very Happy

bundan sonra bnm için feridun (düzağaç) abimden sonra emre abim gelir cheers

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
RockmS

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 91
Yaş : 26
Sınıf : 12/D
İş/Hobiler : Müzik
Lakap : Eziq:D
Kayıt tarihi : 29/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   Salı Haz. 23 2009, 22:44

abicim ii hoşta raife benzeyen tek tarafı daha doğrusun raifin ona benzeyen tek tarafı artizlik:D:DD:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
RockmS

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 91
Yaş : 26
Sınıf : 12/D
İş/Hobiler : Müzik
Lakap : Eziq:D
Kayıt tarihi : 29/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   Salı Haz. 23 2009, 22:45

bu arada parçalar ii tamam tarzım deil ama işte dost için çiğ tavuk hesabı ama bu çiğ deil güzel tavsiye ederim:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   Salı Haz. 23 2009, 23:47

lan sanatı överken de bana laf sokmayı başarıyonuz ya helal olsun Very Happy Very Happy

ama olsn bn razıyım her türlü zorluğa göğüs gerebilirim Razz yeter ki genç yetenekler ülkede sanatçıyım diye geçinen yaşar hocamın tabiri ile "armutlar"ın önüne geçebilsinler Cool

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
RockmS

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 91
Yaş : 26
Sınıf : 12/D
İş/Hobiler : Müzik
Lakap : Eziq:D
Kayıt tarihi : 29/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   Ptsi Haz. 29 2009, 11:45

bicim bu camiada raif gibi kuzeenn olcak sırrtın yere gelmez:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   Ptsi Haz. 29 2009, 17:43

RockmS demiş ki:
bicim bu camiada raif gibi kuzeenn olcak sırrtın yere gelmez:D

eyvallah bacım Wink

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Emre Özegemen   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Emre Özegemen
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 040670002 AHMET EMRE KILINÇ
» Yunus Emre Şiirleri
» CEZA MP3LERİ

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Müzik&Sanatcı Bölümü :: Hayran Kitlesi-
Buraya geçin: