SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 yok böle birşey yaa ;)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: yok böle birşey yaa ;)   Cuma Eyl. 05 2008, 22:55

tam anlamıyla top cambazı bunlar yaa :S
montaj varmı yok mu yorum sizin arkadaşlar :S varsa bile süper hareketler olduu kesn ama WinkSmile



iyi seyirler..

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 26
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: yok böle birşey yaa ;)   Cuma Eyl. 05 2008, 23:11

ya koyuon bööle şeyleri heveslendrion yaptırcan bana da soora şov yapıo dcekler o olck yani söliim bn sana Very Happy:D

6. saniedekileri mahalle maçlarnda yapardk da dierlerni de denerm RazzVery Happy

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: yok böle birşey yaa ;)   Cuma Eyl. 05 2008, 23:13

_uuRonaldo_ demiş ki:
ya koyuon bööle şeyleri heveslendrion yaptırcan bana da soora şov yapıo dcekler o olck yani söliim bn sana Very Happy:D

26. saniedekileri mahalle maçlarnda yapardk da dierlerni de denerm RazzVery Happy

olm söle artık bırak alcak gönüllülüü yada bn söliim;
arkadaşlar burdaki bütün hareketlern patenti herşei uurda hatta hareketlern isimleri bile uuRonaldo1 , uuRonaldo2 falan die gidio okula gelnce bu dönm bizzat kndisi göstericek size Very Happy:D lol!

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 26
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: yok böle birşey yaa ;)   Cuma Eyl. 05 2008, 23:16

ya kardeşim açıklama dedim o kadar şimdi başlar özel mesaj yağmuru (2mizden başka kimse de yok ama neyse) Very Happy:D

napalım okulda gösteririz artık Laughing

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: yok böle birşey yaa ;)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
yok böle birşey yaa ;)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Video Dünyası :: Futbol Videoları-
Buraya geçin: