SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Lev®eK
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 771
Yaş : 27
Sınıf : 11/cCc
İş/Hobiler : stiff xD
Kayıt tarihi : 12/04/08

MesajKonu: LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )   C.tesi Ağus. 30 2008, 22:15

http://www.filmnette.net/online-lig-tv-izle BURADAN 3 BÜYÜKLERİN MAÇLARINI MAÇ SAATLERİNDE NAKLEN İZLEYEBİLİRSİNİZ :d:d forumdaki en buyuk olay da budur herhalde Razz:P

_________________
Dwight StiFFleR __Dely The Last

by MaTTaF1X
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.redtube.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )   C.tesi Ağus. 30 2008, 22:20

helalin var kardeşm yaa Very Happy:D süpersin valla bravo Wink

bnde hazırlık maçlarını falan www.justin.tv den izliodum ama görüntü kalitesi falan kötüydü burda iimi??
bide kota fazla yiyo yaa off :S:S

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Lev®eK
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 771
Yaş : 27
Sınıf : 11/cCc
İş/Hobiler : stiff xD
Kayıt tarihi : 12/04/08

MesajKonu: Geri: LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )   C.tesi Ağus. 30 2008, 22:27

bilmiyorum arkdaş izlemiş onerdi bende koydum foruma Very Happy:D olsun ya kotayı mı sakıncaz FENERBAHÇE mizden xD

_________________
Dwight StiFFleR __Dely The Last

by MaTTaF1X
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.redtube.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )   C.tesi Ağus. 30 2008, 22:35

haklısın sakınmıcaz da yani onun yerine gider maçımı paşa paşa dev ekranda izlerm Wink Very Happy

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 25
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )   C.tesi Ağus. 30 2008, 22:57

ln darbeci bn bööle bi kaç site bliodm da girişte falan bilgisayarınıza zarar verebilir diodu..
hem görüntü net diil..
spiker de yabancıysa hiç izlenme söliim Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )   C.tesi Ağus. 30 2008, 23:03

_uuRonaldo_ demiş ki:
ln darbeci bn bööle bi kaç site bliodm da girişte falan bilgisayarınıza zarar verebilir diodu..
hem görüntü net diil..
spiker de yabancıysa hiç izlenme söliim Very Happy Very Happy Very Happy

yuh gari yabancı spiker turkcell süper lig :S:S hay snn bn lol! lol! töbeeeee Razz

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
LİG TV YE SON DARBE BENDEN Xd (fenerbahçelilere özel )
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Voleybol
» Hidayet Türkoğlu: Basketbolu Fenerbahçe'de bırakmak isterim..

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Spor :: Fenerbahçe-
Buraya geçin: