SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 sıla gençoğlu

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: sıla gençoğlu   Perş. Ağus. 28 2008, 12:30

belki biz onu sadece ...dan snra ile tanıoruz ama gerçekten çok kaliteli bir ses..
işte bazı şarkılarını burdan dinleyebilirsinz;

özledim onu

egeli lodos

ne desem inanırsın

dön demeyi unuttum

cebren ve hile ile

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dERYaa..

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 367
Yaş : 25
Sınıf : 12.d sÖZEL..
Kayıt tarihi : 31/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   Perş. Ağus. 28 2008, 22:08

kenar süsü çok güzel şarkı!...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   Cuma Ağus. 29 2008, 08:51

mühesesemizde hizmet sınırszdır.. Razz:P

kenar süsü

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dERYaa..

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 367
Yaş : 25
Sınıf : 12.d sÖZEL..
Kayıt tarihi : 31/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   Cuma Ağus. 29 2008, 09:13

teşekkürler Laughing lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nil_ayyy

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 140
Yaş : 23
Sınıf : 9/B
Kayıt tarihi : 16/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 14:38

saoll ya gercekten bn ...dan sonrayla tanıodm dnledm sarkıları sesi gercekten hosmus yanii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 14:47

bnde ilk dinlediimde o olduuna ihtimal vermemiştm ama oymuş Smile

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 25
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:00

şarkı sözleri müthiş ya;
dilek tutmadan kaydı bütün yıldızlar..
bn egeli lodosum baş eğmem el yeline..
talihim şarap olamamak üzümken.. gibi


bu da sanırım kolombiyalı gurup ciclon'la sööledii yaz geliyo heyoo şarkısı+klibi+sözleri..

sıla & ciclon (buyrun)

sıla abla feridun aabilen düet yapsana yapsana yapsana Razz Razz

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:05

lan bn o yaz gelio heyoo yu bulamadıydım ii oldu saolasın Very Happy

bu arada sıla fd düeti harbi süper olur yaa Very Happy

feridun feat sıla lol! lol!

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 25
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:06

bn diom da feridun abi yanaşmıo Razz
hee ö.d bu arada Very Happy

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:08

_uuRonaldo_ demiş ki:
bn diom da feridun abi yanaşmıo Razz
hee ö.d bu arada Very Happy


ö.d ne lan :S Very Happy

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 25
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:18

yeni çıktı sılanın gurubu Very Happy Very Happy

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:21

yaw olm o kadar mı klavye özrlüsün yaa f.d yerine ö.d mi yazılır :S:D:D

"f" nerdeeee "ö" nerde Very Happy:D lol! lol!

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 25
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:25

bknz ö.d:önemli diil Very Happy

bknz f.d:anlatılmaz dinlenir Very Happy

yak a.? polemiee girmiormm sıla içn deemez Razz Razz

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:26

_uuRonaldo_ demiş ki:
bknz ö.d:önemli diil Very Happy

bknz f.d:anlatılmaz dinlenir Very Happy

yak a.? polemiee girmiormm sıla içn deemez Razz Razz

lol! lol! süper açıklayıcısın kardeşm tebrkler Very Happy:D

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 25
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   C.tesi Ağus. 30 2008, 15:30

ö.d pardon önemli diil feridun aabim de ööledir: D

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
Sponsored content




MesajKonu: Geri: sıla gençoğlu   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
sıla gençoğlu
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Müzik&Sanatcı Bölümü :: Hayran Kitlesi-
Buraya geçin: