SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
MSaid®
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 495
Yaş : 25
Sınıf : 12-A
Lakap : MsK
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Salı Ağus. 19 2008, 12:16

arkadaslar bu müjdeli haberi vermekten gurur duyarım Very Happy:D:D:D:D:D:D:D

simdi ön liberoyu bekliorz

_________________

Allah Türk'ü korusun ve yüceltsin [i]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FELLUCE
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 777
Yaş : 26
Sınıf : emekçi sınıfı:)
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Salı Ağus. 19 2008, 12:37

abi kurban kesmeliyiz bence yaaaaaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.nolur.com
±ze®©in61
V.I.P.
V.I.P.
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1855
Yaş : 25
Sınıf : 11/D
İş/Hobiler : müzik, bilgisayar, ders...
Lakap : LaZ
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Salı Ağus. 19 2008, 14:47

bence siz kezman geldiğinde adamı dünya starı yapan dillerinizi kurban etmelisiniz.

_________________
€ğ€r bir$€yi çok istiyors@nız y@p@bil€c€kleriniz sizi $a$ırtır

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Lev®eK
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 771
Yaş : 27
Sınıf : 11/cCc
İş/Hobiler : stiff xD
Kayıt tarihi : 12/04/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Salı Ağus. 19 2008, 22:16

bize gelirken öyleydi hacı.. yalan mı ama Very Happy

_________________
Dwight StiFFleR __Dely The Last

by MaTTaF1X
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.redtube.com
®@!fß_1907
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Salı Ağus. 19 2008, 23:38

bir yıldız daha kaydı gitti artık önümüzdeki yıldızlara bakıcaz Very Happy:D

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
±ze®©in61
V.I.P.
V.I.P.
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1855
Yaş : 25
Sınıf : 11/D
İş/Hobiler : müzik, bilgisayar, ders...
Lakap : LaZ
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Çarş. Ağus. 20 2008, 07:50

Lev®eK demiş ki:
bize gelirken öyleydi hacı.. yalan mı ama Very Happy
öle canım. ben de severdim kezman'ı. hatta yani o ben olsam göndermezdim güizayla iyi işler yapardı. o adam tek forvet olarak çok boğuluyodu sadece ilerde. destek yok 4 savunmacının arasına tek başına girip yine de 20'den fazla gol attıysa çok iyi bence. hatta söyleyebilirim ki bu adam psg'de coşar yani. psg bu sene fransa'da parlıycak baya.

adamlar guily, makelele, kezman'ı aldı. baya iiler bu sene.

_________________
€ğ€r bir$€yi çok istiyors@nız y@p@bil€c€kleriniz sizi $a$ırtır

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MSaid®
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 495
Yaş : 25
Sınıf : 12-A
Lakap : MsK
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Çarş. Ağus. 20 2008, 11:59

biz kurtulduk ya nerde ne monkey yerse yesin artık

_________________

Allah Türk'ü korusun ve yüceltsin [i]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uuRonaldo
Mod
Mod
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 25
Sınıf : "12
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Perş. Ağus. 21 2008, 21:43

senna gelmesn de nolursa olsn :s

_________________
........beşiktAŞKı bitmez........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.forzabesiktas.com
Bozkurt1903

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 395
Yaş : 104
Sınıf : 11/E s'özel'
İş/Hobiler : Beşiktaş!
Kayıt tarihi : 14/05/08

MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   Cuma Ağus. 22 2008, 23:19

ah kezban vah kezbann

kıydılarmı kızım sanaa Sad

Laughing Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Kezman gitti oleeeeeeyyyyyyy
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Spor :: Fenerbahçe-
Buraya geçin: