SBL Forum
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
®@!fß_1907
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Ptsi Tem. 07 2008, 08:55

Varan biirrrrrrrrrr...

Barcelona'nın 'Kara Panter'i Fener yolunda


Kamerunlu yıldız için yeniden girişimlere başlandığı, temasların son derece olumlu geçtiği belirtildi
Her sezon süper bir yıldız transfer eden F.Bahçe'nin bu kez de Eto'o ile dünyayı sarsmaya hazırlandığı ileri sürüldü. İspanyol gazetecilerin iddiasına göre, F.Bahçe bir süre önce ara verdiği Eto'o konusundaki girişimlerine tekrar başladı. Barcelona, satış listesine koyduğu "Kara panter" lakaplı futbolcunun bonservisinde ciddi bir indirim yaptı ve rakamı 40 milyon euro'dan 27 milyon euro'ya çekti. F.Bahçe'nin Barça yöneticileriyle bonservis pazarlığını sürdürdüğü belirtilirken, Eto'o'ya önerilen rakamın yıllık 6 milyon euro olduğu ve bu ücretin yıldız futbolcu tarafından kabul edildiği vurgulandı.


***

Bu aşk bitmez

Barça 40 milyon euro'dan 27 milyon euro'ya indi. Kamerunlu golcü de fedakârlık yaptı. Eto'o yeniden gündeme oturdu....

Fenerbahçe bir süre önce Barcelona'nın satışa çıkardığı Samuel Eto'o için İspanyol yöneticileriyle masaya oturmuş, ancak transfer Katalan ekibinin bonservis bedeli olarak 40 milyon euro istemesiyle daha başlamadan bitmişti. Yıllık 8 milyon euro isteyen Eto'o da Fenerbahçe'ye sıcak bakmayınca "hayali
bile güzel" bu transfer dosyası açılmamak üzere kapanmıştı. Ancak geçen hafta içinde flaş bir gelişme yaşandı.

İSPANYOL İDDİASI
İspanyol gazetecilerin ididasına göre, Kamerunlu yıldızın menajeri Fenerbahçeli yöneticileri arayarak Barcelona'nın bonserviste indirime gittiğini ve fiyatı 27 milyon euro'ya çektiğini duyurdu. Menajerin "Eğer hâlâ Eto'o'yu istiyorsanız ve fedakarlık yapmaya hazırsanız bu iş olur" dediği ileri sürüldü. Yapılan ilk görüşmelerde Eto'o'nun yıllık ücrette 6 milyon euro'ya kadar düştüğü, Barça ile ise görüşmelerin devam ettiği iddia edildi.

varan ikiiiiii...

Güiza bugün Fenerli olabilir


Fenerbahçe ile ön anlaşma yaptıktan sonra başka teklifler alınca, "EURO 2008 sonrası 1 hafta dinlenip kararımı öyle vereceğim" diyen Güiza'nın artık kaçacak deliği kalmadı! İspanyol gol kralının istediği 1 hafta süre bugün doluyor. Sarı-lacivertli yöneticiler, Güiza'nın kendileriyle temas kurup "Evet" ya da "Hayır" demelerini istiyor. 27 yaşındaki golcünün,
tercihini Fener'den yana kullanmasına kesin gözüyle bakılıyor.

varan üüüüüççç...

Carew'siz olur mu!


ADRİANO ve Kanoute'nin transferleri suya düşünce Fener'de favori hale gelen John Carew, hâlâ seçenekler arasında yer alıyor. Diğer güçlü adayların transferi gerçekleşmezse, Aston Villa'lı 1.94'lük Viking için yeni bir girişim başlatılacak.

varan dööörrrtt...

Eren'de bekleyiş


BAŞKAN Yıldırım'ın "Mutlaka bir Türk golcü alacağım" açıklamasıyla adı öne çıkan, hatta prensip anlaşmasına varılan Eren Derdiyok, hâlâ Fenerli yapılamadı. N. United'ın da peşinde olduğu Basel'li gurbetçi, haber bekliyor.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ya kardeşm bu kadar isimi ben de yazsam benm en az 3ü tutar bunlar bi tane tutturdular mı dünyayı yıkıolar bilmemkaç gün önce ilk biz duyurduk die yaa..

hepside forvet haa ztn biz sahaya 1-1-8 dizilimiyle çıkcakmışız bu sene aragones ofansif oyunu sevio ya o bakımdan Wink lol!

fesuphanallah Very Happy:D

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MSaid®
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 495
Yaş : 25
Sınıf : 12-A
Lakap : MsK
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Ptsi Tem. 07 2008, 11:07

sen de bi yerde yazmısın raif


fotomac=kolpamac Very Happy lol! lol!

_________________

Allah Türk'ü korusun ve yüceltsin [i]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Salı Tem. 08 2008, 08:40

lol!
olm görmüon mu ya tav ediolar adamı bak gör şimdi bunlarn içinden guiza falan gelirse bide bilmemkaç gün önce yazdık dicekler Very Happy:D

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MSaid®
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 495
Yaş : 25
Sınıf : 12-A
Lakap : MsK
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Salı Tem. 08 2008, 11:07

Very Happy:D bugün yine yazmıslar etòo yu Very Happy lol!

_________________

Allah Türk'ü korusun ve yüceltsin [i]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Salı Tem. 08 2008, 11:08

okudum yaa valla kendileri inanıolar mı acaba yazdıklarına onu merak ediom ben Very Happy:D

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MSaid®
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 495
Yaş : 25
Sınıf : 12-A
Lakap : MsK
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Salı Tem. 08 2008, 11:11

onlarınki de bi umut yazdıklarından biri gelirse büyük sükse yapacaklar ya Very Happy

_________________

Allah Türk'ü korusun ve yüceltsin [i]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Salı Tem. 08 2008, 11:14

flaş flaş flaş...

bu haberi size tam tamına 385 gün önceden duyuran yine KOLPAmaç olmuştu Exclamation

lol! zuahahahahhaa lol!

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MSaid®
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 495
Yaş : 25
Sınıf : 12-A
Lakap : MsK
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Salı Tem. 08 2008, 11:16

®@!fß_1907 demiş ki:
flaş flaş flaş...

bu haberi size tam tamına 385 gün önceden duyuran yine KOLPAmaç olmuştu Exclamation

lol! zuahahahahhaa lol!

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

_________________

Allah Türk'ü korusun ve yüceltsin [i]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
®@!fß_1907
Mod
Mod


Erkek Mesaj Sayısı : 1492
Yaş : 26
Sınıf : artık mezun (bahçeşehir halkla ilişkiler)
İş/Hobiler : bi futbol bi fenerbahçem :P
Lakap : Hazreti Rufet (halil hocam saolsun:D)
Kayıt tarihi : 19/06/08

MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   Salı Tem. 08 2008, 18:09

ve fotomaç tutturdu guizayı zuhahah Very Happy:D lol! lol!

_________________
Sisli bir gece yarısında
Issız bir sokak ortasında
Kırık bir lambanın altında
Dalmışım sevdalara!!!



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: 7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
7 temmuz 2008 tarihli FOTOMAÇ gazetesi!!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» YENİ 9.SINIF FİZİK PROĞRAMI DEVREDE

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM SBL :: Spor :: Fenerbahçe-
Buraya geçin: